14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Suzuki_1.jpg Suzuki_10.jpg Suzuki_11.jpg Suzuki_2.jpg Suzuki_3.jpg Suzuki_4.jpg Suzuki_5.jpg Suzuki_6.jpg Suzuki_7.jpg Suzuki_8.jpg Suzuki_9.jpg

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.

27.07.2020

Heroiczny wyczyn Rinsa, wyrównany najlepszy wynik Mira

Zawodnicy zespołu Suzuki Ecstar wycisnęli maksimum z ekstremalnie trudnych warunków panujących w wyścigu w Jerez. Joan Mir rozegrał bardzo rozsądny i taktyczny wyścig i udało mu się wyrównać swój najlepszy wynik w MotoGP – na mecie zajął 5. miejsce. Alex Rins zaprezentował determinację i heroiczny wysiłek i z kontuzją prawego ramienia zajął 10. pozycję.

Dowiedz się więcej
19.07.2020

Suzuki Ecstar bez punktów w hiszpańskim Jerez

Rozpoczynająca zmagania w mistrzostwach świata MotoGP 2020 runda na hiszpańskim torze Jerez Angel Nieto nie poszła zgodnie z planem zespołu Suzuki Ecstar. Brak szczęścia dopadł obu zawodników i żaden z nich nie zdobył punktów w niedzielnym wyścigu.

Dowiedz się więcej
26.06.2020

Wakacje z Suzuki-Shell Assistance

Autoryzowane serwisy Suzuki zapraszają do skorzystania z promocyjnej oferty. Wykonaj przegląd wraz z wymianą oleju na Shell Advance w ASO Suzuki i otrzymaj bezpłatną roczną polisę assistance. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów.

Dowiedz się więcej
09.06.2020

Suzuki Boxing Night II – Masternak vs. Radchenko

Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski organizują kolejny projekt w ramach współpracy - mecz reprezentacji Polski w formule Suzuki Boxing Night II.

Dowiedz się więcej