14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Suzuki_1.jpg Suzuki_10.jpg Suzuki_11.jpg Suzuki_2.jpg Suzuki_3.jpg Suzuki_4.jpg Suzuki_5.jpg Suzuki_6.jpg Suzuki_7.jpg Suzuki_8.jpg Suzuki_9.jpg

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.

29.06.2019

Suzuki Moto Szkoła, Tor Łódź, 29.06.2019

Suzuki od wielu lat czuwa nad bezpieczeństwem motocyklistów. Trzynasty sezon szkoleniowy Suzuki Moto Szkoły zakończyliśmy na Torze Łódź. Podczas ostatniej edycji naszymi specjalnymi gośćmi byli przedstawiciele Klubu Hayabusa. Również tym razem szkolenie przebiegło w przyjemnej i rodzinnej atmosferze, a była to zasługa wspaniałych uczestników oraz kompetentnych instruktorów.

Dowiedz się więcej
20.06.2019

Suzuki Moto Szkoła, Tor Stary Kisielin, 20.06.2019

Szkolenie na Torze w Starym Kisielinie przeprowadziliśmy skąpani w słońcu. Tamtejszy tor jest w jednej części bardzo szybki, a w drugiej wolny i kręty. Przy tak trudnych warunkach pogodowych było trudno zachować koncentrację. Doświadczeni instruktorzy bacznie czuwali nad przebiegiem szkolenia i bezpieczeństwem uczestników. Pomimo dekoncentrującej pogody wszystkie cele szkoleniowe zostały zrealizowane. Z przyjemnością wydaliśmy kolejne certyfikaty ukończenia Suzuki Moto Szkoły.

Dowiedz się więcej
19.06.2019

Bezpieczne wakacje na motocyklu z Suzuki

Suzuki zaprasza motocyklistów na akcję serwisową „Bezpieczne wakacje”. W lipcu posiadacze motocykla lub quada Suzuki mogą skorzystać z bezpłatnej kontroli serwisowej, a także rabatów na części i akcesoria.

Dowiedz się więcej
16.06.2019

Suzuki Moto Szkoła, Tor Bydgoszcz, 16.06.2019

Tym razem na Torze Bydgoszcz pogoda przez cały dzień była niezmienna, przyjazna i bezdeszczowa. Ale to nie pogoda była głównym bohaterem tego dnia. Głównymi bohaterami jak zawsze byli wszyscy uczestnicy szkolenia. Tuż po oficjalnej premierze w Polsce, na Tor Bydgoszcz wyjechał najnowszy model Suzuki - Katana. Stylizowany na kultowy power naked z 1981 roku, zachwycił uczestników swoją doskonałością: znakomita pozycja dla kierującego, świetne przyspieszenie od niskich obrotów, rewelacyjne hamulce, zwinność w zakrętach i technologiczne zaawansowanie. Nowa Katana zdała egzamin w Suzuki Moto Szkole celująco.

Dowiedz się więcej